Kezdőlap » Képzések » Vezetői képzések » Coaching szemléletű vezetés

Coaching szemléletű vezetés

A coaching szemléletű módszer elhelyezése a vezetői eszköztárban és a coaching szemléletű módszer illesztése a helyzetfüggő vezetés modelljéhez. Továbbá, a módszer gyakorlása egyéni dilemmák alapján.

 

KINEK AJÁNLJUK A KÉPZÉST?

Coaching szemléletű vezetés tréningünkat azon gyakorló vezetőknek ajánljuk, akik elvégezték a ’Vezetői szerepek és stílusok’ tréninget vagy más tréning során megismerték a helyzetfüggő vezetés modelljét.

 

A COACHING STÍLUSÚ VEZETÉS EREDMÉNYEI

TUDATOSSÁG ÉS ELKÖTELEZETTSÉG NÖVEKEDÉSE

  • Felidézés
  • Érdek és érdeklődés
  • Tanulás
  • Élvezet
  • Teljesítmény

FELELŐSSÉGVÁLLALÁS, ÖNÁLLÓ PROBLÉMAMEGOLDÁS

  • Személyes választás és kontroll
  • Önérzet
  • Magabiztosság
  • Önmotiváció

EGYÉNI ÉS SZERVEZETI TELJESÍTMÉNY NÖVEKEDÉSE

 

TEMATIKA

COACHING SZEMLÉLETŰ VEZETÉS

  • Coaching eszköztár alkalmazása a vezetésben
    • a GROW coaching modell alapjai
    • azonosságok és különbségek: irányítás, mentorálás, coaching
  • A hagyományos vezetői szerepektől a tudatos vezetői szerepig
  • A coaching módszer elhelyezése a helyzetfüggő vezetés modelljében
  • A coaching folyamata – célorientáció magas önmotivációs és magas együttműködési szándékkal 

A COACH SZEMLÉLETŰ VEZETŐ KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZEI - KÉSZSÉGEK ÉS JÁRTASSÁGOK

  • Bizalomépítés
  • Hatékony kérdezés
  • Aktív hallgatás és értő figyelem
  • Pozitív és fejlesztő irányú visszajelzés
  • Egyéni motivációk felfedése, tudatosítása, alkalmazása 

HOZOTT VAGY KREÁLT ESETEK, PÉLDÁK FELDOLGOZÁSA

A TRÉNING MÓDSZERTANA

  • Interaktív előadás az új ismeretek átadása, melyben  fontos szerepet kap az adott helyzetek szemléltetése
  • Csoportos megbeszélések: a feltárt probléma és  a korábban tapasztaltak szintetizálása, cél a min-  dennapi alkalmazhatóság
  • Feladatmegoldások a kialakított technikák feldol-  gozása egyénileg, az adott módszerek konkre-  tizálásával. Felkészülés a gyakorlati alkalmazásra.
  • Szerepjátékok: A tanult technikák kipróbálása, be-  gyakorlása különböző helyzetekben és szerepekben.
  • Kérdőívek, melyben önismerethez juthatnak a  részvevők.
  • Esettanulmányok: a valós életből vett példák,  konkrét esetek bemutatása és elemzése, a lehet-  séges megoldások megvitatása közösen.
  • Az eredménytelen delegálás okai
  • A bizalom szerepe a delegálásban
  • Kié a felelősség?
  • Sikerkritériumok pontos meghatározása

 

JAVASOLT IDŐTARTAM: 2 nap

 

REFERENCIÁINK KÖZÜL:

BorgWarner I BOURNS I Bayer I DEH Draxlmaier I DENSO I DUNA AUTÓ I ECOLAB I Electrolux I Falco I Faurecia I Freudenberg I General-Plastics I Grundfos I Ganz I HP I  Itron I Jüllich Glas I  KPMG I Knorr-Bremse I KUKA Robotics I MAHLE I LEAR I  Marso I Mol I Nalco I NCR I  Nilfisk I Monicomp I OTP I  Otto Fuchs I Per-form I Pre-Cast I Samsung I Siemens I Stadler Szolnok I Takko Fashion I TESCO I  TriGranit I Vajda Zálog I VTS I Vibracoustic I Worldmark

Szeretnék információt kérni a tréningről.