Kezdőlap » Képzések » Személyes hatékonyság » Konfliktus és reklamációkezelés

Konfliktus és reklamációkezelés

Tréning célja:

a résztvevők tanulják meg tudatosan és jól kezelni a kommunikációs és a konfliktushelyzeteket. Képessé váljanak arra, hogy erősítsék kapcsolataikat és növelni tudják a vállalat iránt elkötelezett partnerek számát.

Tréning tematikája:

  • A konfliktus és reklamáció elméleti alapjai, a konfliktusok szintjei, egyének és egyének; egyének és csoportok közötti ellentétek. A konfliktus kialakulásának fázisai.
  • Önismeret és konfliktuskezelés
  • Reklamáció- és panaszkezelés
  • Saját és mások érzelmi reakciójának kezelése, átalakítása, a feszültség csillapítása.
  • A reklamáció, mint lehetőség. A konfliktusok pozitív oldalai.

Javasolt időtartam: 2 nap

Szeretnék részt venni a tréningen.                                                          Szeretnék információt kérni a tréningről.