Kezdőlap » Képzések » Értékesítés, Ügyfélszolgálat » Telefonos értékesítés

Telefonos értékesítés

Tréning célja:

A résztvevők magabiztosabban, felszabadultabban kezdeményeznek hideghívásokat, megtanulják helyén kezelni a visszautasításokat, és fenntartani saját belső motivációjukat. A résztvevők megismerik az ügyfelek típusait, képesek lesznek az ügyfél nyelvén beszélni. Felkészültek lesznek a tipikus kifogásokra, így ezekre még a telefonhívás megkezdése előtt fel tudnak készülni.

A tréning javasolt tematikája:

  • Hatékony telefonos kommunikáció modellje
  • Telefonos értékesítés folyamata
  • Sikeres kommunikációs stílus kialakítása egyénre szabottan
  • Újraértékesítés és értékesítés telefonon
  • Stressz állapotok és helyzetek kezelése
  • Önmenedzselés, munkaszervezés
  • Telefonos értékesítés lépései
  • Kifogások, ellenvetések kezelése

Időtartalma: 2 nap

Szeretnék részt venni a tréningen.                                                          Szeretnék információt kérni a tréningről.