Eladástechnika

Tréning célja:

az üzletkötő személyes értékei és az általa szolgáltatott értékek közötti összhang megteremtése.

Tréning tartalma:

  • Az üzletkötés kulcskérdései, buktatói, célja; az elégedettség és a munkavégzés minősége közötti kölcsönhatás
  • Kulcsfontosságú percek közvetlenül az üzletkötés előtt; az üzletkötés közben; az üzletkötés után: az üzletkötés utáni kapcsolattartás;
  • Az önmenedzselt üzletkötés: az üzletkötő önállóságának és önmenedzselésének fokozása; a motiváció három titka
  • Üzletkötés lépései – célok meghatározása, fontossági sorrend; a célok és viselkedés összhangja
  • Erőviszonyok az üzletkötésben: hatalmi tényezők, csapdák felmérése, semlegesítése
  • Árképviseleti tényezők: időzítés, meggyőzés, nyomásgyakorlási taktikák kivédése
  • Ellentétel szerzése: engedmények viszonzása és elvárása, kevésbé költséges engedmény lehetőségek
  • Zárás: a vételi szándék felismerése, befolyásolás a vételi döntéshozatal érdekében,
  • A következő lépések felvázolása

Javasolt időtartam: 3 nap

Szeretnék részt venni a tréningen.                                                          Szeretnék információt kérni a tréningről.