Kezdőlap » Képzések » Értékesítés, Ügyfélszolgálat » Az értékesítés művészete

Az értékesítés művészete

Tréning célja:

Felismerni és alkalmazni a hitelesség eszköztárát. Az igényfelmérés fontosságának megtapasztalása. Új, valós, racionalizálható aspektusba helyezni a vásárlói érdekeket. A kifogásokkal való szembenézés, és felkészülés az elhárításukra.

Tréning tartalma:

  • Hatással van-e az értékesítő az ügyfél döntésére?
  • Mit várnak el az ügyfelek?
  • A kommunikáció
  • A magabiztosság
  • Nyitási technikák
  • Bevezetés a kérdezéstechnikába
  • A beállítódás
  • A haszonérvelés
  • Kifogások kezelése
  • A hideghívások és az időpont egyeztetése

Tréning javasolt időtartalma: 2 nap

Szeretnék részt venni a tréningen.                                                          Szeretnék információt kérni a tréningről.