Kezdőlap » Képzések » Beszerzés, Logisztika » Szolgáltatások beszerzése

Szolgáltatások beszerzése

A képzés célja: felkészíteni a beszerzőket a szolgáltató cégek kiválasztására, annak specialitásaira, veszélyeire. 

 

A képzés tematikája:

 A szolgáltatás beszerzés stratégiájának kialakítása az adott kategóriára

  • milyen pályáztatási stratégiám legyen? Tender vagy csak a meglévő beszállítóval tárgyaljak?
  • hogyan osszam fel a költést, hány beszállítót válasszak ki?
  • hogyan csökkentsem a beszállítók számát egy megadott kategóriában: veszélyek és lehetőségek (beszállító konszolidáció)
  • mikor legyen outsourcing, távol-keleti beszerzés, közvetlen beszerzés, stb.?
  • beszerzési kockázatok beazonosítása és a megoldások

 A beszállító kiválasztás és minősítés szolgáltató cégek esetében

 Ellátási lánc elemzés (SVCA)

 Beszállítói audit szolgáltató cégeknél:

  • hogyan világítsam át: a beszállítót, tárgyalópartnert, folyamatokat, stb.
  • beszállítói helyszíni (telephely auditja)
  • audit ellenőrző lista

 A teljesítmény ellenőrzése szolgáltató beszállítóknál

  • a Szolgáltatási Teljesítési Szint (SLA) használata
  • bonus-malus
  • referencia vizsgálat szolgáltató cégeknél
  • Konkrét költési kategóriák gyakorlatias kielemzése:
  • karbantartás, beruházás, IT szolgáltatások, HR szolgáltatások, marketing szolgáltatások, flotta, stb.
  • konkrét ellenőrző listák, értékelő rendszerek átadása a képzésen

IDŐTARTAM: 1 NAP