Kezdőlap » Képzések » Beszerzés, Logisztika » Beszerzési marketing

Beszerzési marketing

A MODUL CÉLJA:

Felkészíteni a beszerzőket arra, hogy hatékonyan tudjanak kommunikálni, érvényesülni és elfogadtatni magukat cégükön belül a kollégák és a vezetőség felé.

 

A MODUL TEMATIKÁJA:

  • Mit várnak el a társosztályok/vezetőség a Beszerzéstől és Tőled?
  • Mik a kollégák leggyakoribb problémái Veled? Milyen megoldások vannak ezekre?
  • Hogyan tud a beszerző egy időben szolgáltatni és kontrollálni a folyamatokat?
  • Mik azok a le nem írt, de létező szabályok, törvényszerűségek, amelyek a cégeket mozgatják? Hogyan tudsz ebből profitálni?
  • Hogyan kommunikáljunk cégen belül? Hol, kinek, mit és hogyanmondjunk/írjunk?
  • Hogyan kezeljük a fárasztó embereket, „a beszerzés ellenségeit” ?
  • Hogyan és milyen beszerzési célokat érdemes felállítani? (SMART célok, stb.)
  • A cég vezetőségéről: hogyan gondolkodnak? Hogyan hoznak döntést?
  • Hogyan lehet meggyőzni őket? Konkrét sablonok és eszközök amelyek hatnak az emberekre!
  • Hogyan érjünk el fizetésemelést, előléptetést?
  • „Piros pontok”/ népszerűsítési lehetőségek, amellyel a beszerzés kedvezni tud a kollégáinak és megalapozhatja elfogadottságát.
  • Hol és hogyan lehet információhoz jutni cégen belül, avagy „üzleti hírszerzés”?
  • Milyen imázst/képet alakítson ki magáról a beszerzés?
  • Hogyan, milyen csatornákon marketingeljük magunkat?
  • Hogyan működik egy multi? Hogyan lehetünk ott is sikeres beszerzők?
  • Hogyan hassunk a külföldi beszerzési központunkra, ha rugalmatlanok, kihagynak minket a döntésből, stb.
  • Videós tárgyalási szituációk során a részvevőket szembesítjük olyan tipikus problémákkal:
  • amikor a beszállító kiválasztása nem a cég számára legelőnyösebb módon
  • történik, hanem szubjektív, egyéni szempontok alapján.
  • Amikor a beszerzés által kiválasztott beszállítót a kollégák nem hajlandók
  • elfogadni, és „lerohanják” kritikáikkal a beszerzőt.

 

IDŐTARTAM: 1 nap